Bezorging
FAQ
Het artikel is beschadigd geleverd. Wat moet ik doen?
Wat vervelend dat
jouw pakket beschadigd aangekomen is. Dit lossen we uiteraard
voor je op.
Vul via onze website
het klachtenformulier in en wij nemen
z.s.m. contact met je
om een passende oplossing te
zoeken.
Er is niemand aanwezig op het verwachte bezorgmoment. Wat gebeurt er met het pakket?
Alle maatwerk artikelen, plaatmateriaal en producten met een lengte boven de 300
cm,
worden geleverd
door onze eigen bezorgdienst. Op onze orderbevestiging vermelden wij
de afleverdatum. Op de
dag zelf neemt de chauffeur contact op om aan te geven hoe laat hij verwacht bij jou te
zijn.
Alle
overige pakketten worden geleverd met andere pakketdiensten. Via de track en trace
gegevens kun je het pakket volgen. Indien je niet aanwezig bent op het bezorgmoment zal
het pakket opnieuw worden aangeboden.
Kan ik mijn pakket ook afhalen?
Zeker. Het is mogelijk om je bestelling
op te halen bij onze expeditie in
Hoevelaken. Geef dit, tijdens het bestelproces, aan bij de verzendopties.
Hoe kan ik mijn standaard bezorgadres wijzigen?
In jouw webshop account kun je bij adressen je standaard bezorgadres
wijzigen.
Kan ik het bezorgadres wijzigen?
Ja, dat kan. Wanneer je een order plaatst wordt deze meestal dezelfde dag nog
verzonden. Om het bezorgadres te wijzigen adviseren wij daarom om telefonisch
contact met ons op te nemen.
Hoe hoog zijn mijn verzendkosten?
In het winkelmandje worden de verzendtarieven bijbehorende het product getoond.
Wat zijn de openingstijden voor het afhalen van mijn pakket?
Pakketten kunnen op maandag t/m vrijdag opgehaald worden tussen 8.00 en 17.00 uur.
Kan ik de bestelling op een beurs, evenement of bouwplaats laten bezorgen?
Zeker weten. Het is mogelijk de producten te bestellen middels dropshipping. Neem hiervoor wel vooraf contact met ons op, zodat wij dit vervoer
kunnen inplannen.
Hoe volg ik mijn bestelling?
Alle maatwerk artikelen, plaatmateriaal en lengte producten met een lengte boven de 300
cm, en al het plaatmateriaal worden geleverd bracht door onze eigen bezorgdienst.
Op onze orderbevestiging
vermelden wij staat de afleverdatum. Op de dag zelf neemt de chauffeur contact op om
aan te geven hoe laat hij verwacht bij jou te zijn.
Alle overige pakketten worden geleverd met andere pakketdiensten. Zodra
het
pakket verstuurd is ontvang je een mail met de track en trace gegevens.
Kan mijn bestelling met spoed worden geleverd?
Voor de meeste producten geldt: voor 15 uur besteld, zelfde dag verzonden.
Gaat het om een
maatwerk product? Dan kun je in het
bestelproces aangeven dat het om een spoed levering gaat.
Spoedlevering is niet op alle producten mogelijk omdat sommige artikelen niet op
voorraad zijn. In onze webshop geven wij duidelijk aan wat de levertijd is
zodat je weet wat de mogelijkheden zijn en wanneer je de
producten in huis kuant verwachten.
Kan ik de bestelling rechtstreeks naar mijn klant sturen?
Dat is zeker mogelijk! Tijdens
het afrekenproces
kun je een ander
bezorgadres opgeven.
De bestelling is niet compleet. Wat moet ik doen?
Is jouw pakket niet compleet geleverd? Wat vervelend. Neem
contact met ons op via
de telefoon, mail of chat. Vervolgens zoeken we
uit wat er mis is
gegaan
en nemen
contact met je op voor een passende oplossing.
Naar welke landen kan ik mijn bestelling versturen?
Wij verzenden onze pakketten standaard binnen Nederland en
België. Dient jouw
pakket naar een ander land verstuurd te worden, neem dan vooraf contact met ons op.