Bestellen en betalen
FAQ
Wellicht is deze in de spambox terecht gekomen. Mocht je geen bestelbevestiging hebben ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice. Wij zullen de bevestiging dan opnieuw zenden.
Uiteraard is dat geen enkel probleem. Via het retourformulier kun je het artikel aanmelden om te ruilen.
Dat is zeker mogelijk! Wanneer je in mijn account kijkt bij bestellingen kun je rechts, via de knop met de 3 puntjes, de bestelling herhalen. De gehele bestelling wordt dan opnieuw toegevoegd aan jouw winkelwagen. Indien je niet alle producten wenst te bestellen, kun je (een deel van) de producten verwijderen uit de winkelwagen.
Wanneer je klant wordt bij ISCA, neemt een van onze salesmedewerkers contact met je op. In overleg wordt jouw account klaargemaakt en de betalingsconditie ingesteld. Daarna kun je bestellen en direct betalen via iDEAL, op rekening of via automatisch incasso.
Dat is uiteraard mogelijk! Je kunt op iedere productpagina een offerte aanvragen voor bijzondere aantallen. Uiteraard kun je ook een losse offerte opvragen. Dit kan telefonisch, via de contactpagina of per mail.
Wil je iets toevoegen aan je order, dan verzoeken wij om een nieuwe order te plaatsen. Wil je iets wijzigen binnen je order, neem dan contact op met onze klantenservice. Is er iets misgegaan bij het plaatsen van je bestelling? Neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice. Orders worden namelijk direct doorgezet naar ons magazijn om te picken en maatwerk orders nemen wij direct in productie. Binnen een uur kun je jouw bestelling kosteloos annuleren
Is er iets misgegaan bij het plaatsen van je bestelling? Neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice. Orders worden namelijk direct doorgezet naar ons magazijn om te picken en maatwerk orders nemen wij direct in productie. Binnen een half uur kun je jouw bestelling annuleren.