Bestellen en betalen

helpdesk-woman

FAQ

Mijn betaling is mislukt. Wat moet ik doen?
Is het niet gelukt met de betaling en het afronden van je bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice afdeling. Wij helpen je graag verder.
Waarom ontvang ik geen bestelbevestiging?

Wellicht is deze in de spambox terecht gekomen. Mocht je geen bestelbevestiging hebben ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice. Wij zullen de bevestiging dan opnieuw zenden.

Mijn factuur klopt niet. Wat moet ik doen?
Wat vervelend. Neem contact op met onze administratie via boekhouding@isca.nl, en wij zoeken het voor je uit
Ik wil mijn bestelling ruilen voor een andere maat, maar de korting is niet meer geldig, geldt deze nog steeds bij het ruilen?

Uiteraard is dat geen enkel probleem. Via het retourformulier kun je het artikel aanmelden om te ruilen.

Hoe kan ik mijn factuuradres wijzigen?
Nadat je bent ingelogd, kun je onder ‘mijn account’ al jouw gegevens inzien en wijzigen. Mocht je er niet uitkomen, dan staat onze klantenservice voor je klaar om je te helpen.
Kan ik een bestelling opnieuw plaatsen?

Dat is zeker mogelijk! Wanneer je in mijn account kijkt bij bestellingen kun je rechts, via de knop met de 3 puntjes, de bestelling herhalen. De gehele bestelling wordt dan opnieuw toegevoegd aan jouw winkelwagen. Indien je niet alle producten wenst te bestellen, kun je (een deel van) de producten verwijderen uit de winkelwagen.

Hoe kan ik betalen?

Wanneer je klant wordt bij ISCA, neemt een van onze salesmedewerkers contact met je op. In overleg wordt jouw account klaargemaakt en de betalingsconditie ingesteld. Daarna kun je bestellen en direct betalen via iDEAL, op rekening of via automatisch incasso.

Kan ik een offerte aanvragen?

Dat is uiteraard mogelijk! Je kunt op iedere productpagina een offerte aanvragen voor bijzondere aantallen. Uiteraard kun je ook een losse offerte opvragen. Dit kan telefonisch, via de contactpagina of per mail.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wil je iets toevoegen aan je order, dan verzoeken wij om een nieuwe order te plaatsen. Wil je iets wijzigen binnen je order, neem dan contact op met onze klantenservice. Is er iets misgegaan bij het plaatsen van je bestelling? Neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice. Orders worden namelijk direct doorgezet naar ons magazijn om te picken en maatwerk orders nemen wij direct in productie. Binnen een uur kun je jouw bestelling kosteloos annuleren

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Is er iets misgegaan bij het plaatsen van je bestelling? Neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice. Orders worden namelijk direct doorgezet naar ons magazijn om te picken en maatwerk orders nemen wij direct in productie. Binnen een half uur kun je jouw bestelling annuleren.

Wat is het rekeningnummer (IBAN) van ISCA Nederland B.V.?
IBAN: NL75 INGB 0651 3876 20
BIC: INGBNL2A
Waar kan ik mijn facturen en creditfacturen vinden?
Alle facturen en creditfacturen worden per mail verstuurd. Mocht je nogmaals de factuur wensen te ontvangen, vraag deze dan op via boekhouding@isca.nl.
Wanneer betalen jullie terug na annuleren?
Ons streven is om binnen 5 werkdagen het bedrag retour te boeken op jouw rekening. Voor verdere vragen en informatie kun je contact opnemen met onze administratie via boekhouding@isca.nl
Wanneer betalen jullie terug na retourneren?
Na ontvangst van de geretourneerde goederen, streven wij ernaar om binnen 5 werkdagen het bedrag retour te boeken op jouw rekening. Voor verdere vragen en informatie kun je contact opnemen met onze administratie via boekhouding@isca.nl